Vés al contingut (premeu Retorn)

Febrer 2017

22/02/2017 - Comença la quarta promoció del MArq a Barberà del Vallès

El passat 22 de febrer, els alumnes que comencen al Màster enguany van fer la primera visita a l'àmbit de treball.

Es van trobar a la Biblioteca Municipal Esteve Paluzie, a Barberà del Vallès, on van poder escoltar una breu explicació sobre el municipi (història, geografia, evolució i línies de treball).

A la xerrada van assistir-hi una trentena d'alumnes, dos professors del MArq, l'Alcaldessa de Barberà, Sílvia Fuster, el Regidor de Territori i Medi Ambient, Fabià Díaz i el Cap de l'Àrea d'Urbanisme, Jordi Llonch.

Després de la presentació els alumnes van poder gaudir d'una visita lliure pel terme municipal per tal de començar a treball des del lloc.

16/02/2017 - Entrega final PFM Alous i Can Cabassa

La segona promoció del MArq defensa el seus Projectes Finals de Màster.

Una part dels estudiants del MArq que treballaven sobre la millora de l’àmbit dels Alous i Can Cabassa van presentar els seus projectes finals de Màster PFM el passat dijous 16 de febrer a les 16:00 a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès.

El tribunal que va valorar les presentacions estava format per tres professors de l’Escola: l’Albert Cuchí, el Victor Seguí (director d’aquesta) i en Roger Sauquet (coordinador del MArq).

La resta dels alumnes que treballen en aquest àmbit tindran oportunitat de defensar els seus PFMs durant el pròxim mes de Maig.