25/11/2016 - 2ª sessió participativa amb els veïns i veïnes de SBG

Sessió de participació entre els veïns de SBG i el MArq.

El passat divendres 25 de novembre el grup del Màster en Arquitectura de la ETSAV es va desplaçar fins a Sant Bartomeu del Grau per dur a terme la segona sessió participativa amb els veïns i veïnes del municipi. Tot i que aquesta era la segona trobada, era la primera vegada que estudiants i veïns treballaven - braç a braç - per àrees temàtiques.

Van assistir-hi gairebé la totalitat dels alumnes del Marq, la Marta Serra, professora encarregada de coordinar el procés, la Mercè Sucarrat, tècnica de desenvolupament local de l'Ajuntament, i entre 30 i 40 veïns.

L'objectiu de la trobada era agrupar els projectes per temàtiques i crear un espai de treball on compartir reptes de cada projecte i poder-los resoldre amb els veïns implicats i generar un marc de coneixement comú sobre cadascun dels temes, entre d'altres.

Descarrega't aquí l'acta oficial de la sessió.