Octubre 2016

28/10/2016 - Primera sessió de presentació amb els veïns de SBG

Presentació del procés de col·laboració entre els veïns de SBG i el MArq.

Els estudiants del Màster en Arquitectura de l'Escola Tècnica d'Arquitectura del Vallès van fer la primera presentació del MArq el divendres 28 d’octubre davant dels veïns i veïnes de Sant Bartomeu del Grau.

Es va organitzar un pica-pica informal amb els veïns l’objectiu del qual era el de presentar-se, explicar la dinàmica del curs i el calendari, les línies de treball, i començar a treballar plegats.

Van assistir al voltant de 25 estudiants de la casa i 68 veïns i veïnes, entre els quals també trobem representants del Cor del Grau, de la Comissió de Joves, el grup de Country, l’Associació d’avis, del Club Esportiu Miraboira i de la Nova Associació d’empresaris de Sant Bartomeu del Grau.

Per veure el vídeo sencer ves al nostre canal de Vimeo.

Descarrega’t aquí l’acta oficial de la sessió.

24/10/16 - La primera promoció del MArq entrega el PFM

05/10/2016 - Presentació als veïns de SBG

El passat dimecres 5 d'octubre, un grup d'alumnes del MArq es van desplçar fins a Sant Bartomeu del Grau per a fer una primera presa de contacte amb el veïns de la localitat.

Aprofitant que hi havia una reunió d'empreses i entitats a l'Ajuntament, els estudiants es van presentar, van presentar el projecte i van explicar què és el que es farà durant el pròxim curs al municipi. A més, van poder escoltar les opinions i les propostes dels presents.